CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Friday, March 23, 2012

my checkenet - chekenet...

nurul iman qistina

aisyah umairah








ne yang buat aku tak sabar2 tunggu raya coz aemua kan berkumpul.. bkn hari len tak bkumpul..cuma..time aku cuti semester je..mana la diaorg cuti... errr.. diaorg balik umah..aku lak di 'tempat org'...huhuhu biasa la..sabo je la..cari ilmu nie kena sabo..klu tak..'bako jerrr'.....ehehhehe nie anak abang2 aku... hahha..ciut2.. mcm2 perangai.... sorang nama aisyah dan sorang g iman.. pragai memang berbeza..aduila... 'bagai langit dan bumi'

aisyah: 
erm.. t dia besar..lemah lembut, sopan santun, bla2.. ( cam syurga cinta tu ) hahahhaha... g pon dia takut gan ayh dia.sekali ayh dia mrh..na na na.. diam n mula wat muka sedih. erm manja beb.. pandai ambik hati nie..hahahaha

iman :
adiula..hahahhah comel..ada kata cam aku..biasa la..keturanan itu juga.. mcm na pon..situ jugak ler...hehehe... buas, nakal .. garang..tapi bila kena marah gan abah dia..na..padan muka... nie pon pndai ambik hati.heheheh... dia nie suka cubit. cubir habs aku nie.ggt lagi..errrr

by the way.. anak2 buah aku nie..semua comel2...pandai ambik hati..hahah dlm family aku, juz 2 je anak saudara.biasa la..baru dua org abg aku kawin..erm... teringin nak anak sendiri ..( gatal ya aku.. dushhhhhhh **** kan dah kena!!!!

No comments:

Post a Comment

terima kasih. sila datang lagi