CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Tuesday, August 26, 2014

Aku Masih Sendiri






Kiniku masih sendiri,
menjalani kehidupan ini,
tanpa menoleh ke belakang,
namun ku sering tewas,
sehingga ia datang semula,
menghantui aku.

Kiniku masih sendiri,
tanpa teman yang sering mengocak hati,
teman yang sering menjadi tempat mengadu,
teman yang sering ringan tulang bersama mengerah bebanan yang ada,
teman yang menjadi kekuatan ketika kita di perantauan,kekuatan
teman yang sering mengingatkan aku pada Penciptaku,
sungguh dia temanku.

Kiniku masih sendiri,
menanti hilangnya rasa khilafku padamu,
menanti hilangnya rasa cinta ini,
menanti semuanya dapat di kwal dengan hati yang tenang.

kiniku masih sendiri,
aku senang begini,
biar tiada hati yang akan terluka lagi,
dengan khilafku yang satu itu.

kiniku masih sendiri,
kusering berdoa,
agar bertemu denganmu,
walaupun ia sudah jauh berbeza,

# cara awk :  4 tahun hanya di gantikan selama seminggu.
# cara saya : 4 tahun belom dapat di gantikan dengan setahun.

No comments:

Post a Comment

terima kasih. sila datang lagi