CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Tuesday, August 26, 2014

Warkah buat mu

Assalamualaikum,

Dari pandangan mata turun ke hati,
Itu yang aku rasa ketika
Pandangan kita bertemu,
Hati bagaikan ada satu rsa yang pelik.

Wahai bakal zaujku,
Adakah ini rasa cinta yang Allah telah kurniakan kepada semua insan untuk merasa itu,
Aku pasti, rasa itu tidak boleh di halang dari kita merasainya,
Namun kita boleh membawa rasa itu kejalan 'halal'.

Wahai bakal zaujku,
Adakah kita sudah bersedia untuk menghadapi rasa itu,
Kerana kita belom halal untuk merasa cinta itu,
Sehingga kita terpaksa mengambil jalan penyelesain,
Iaitu hanya berdiam diri.

Cinta dalam diam,
Ia merupakan salah satu jalan penghubung yang dapat mengawal rasa ini,
Setiap gerak gerimu,
Menjadi tatapan hari2 aku,
Namun ku simpan di hati,
Hanya di hati.

Aku tahu ia bukan waktu yang tepat untuk merasa semua itu,
Namun, aku akan tunggu
Biarlah Allah yang menetu segalanya
Hingga ia menjadi pasti..

#jika awak baca ni, mf kan sy, sbb sy xmampu ungkap dgn sendiri....
Cuba la memahaminya agar rasa itu dapat di selami





No comments:

Post a Comment

terima kasih. sila datang lagi