CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Tuesday, August 26, 2014

pengharapan cinta

Pertemuan,
Hadir ketika mata bertemu mata,
Namun masih perlu di jaga mata itu,
Agar ia tak melebihi fitrah manusia.

Keakraban,
Pertemuan di hiasai pelbagai rasa,
Senang,serasi, gurauan, senyum,
Namun masih menjaga batas - batas pergaulan itu.

Kerinduan,
Ya, salh kerana merindui bukan muhrim,
Namun ia fitrah manusia dan rasa itu tetap hadir,
Walaupon di hakis, di hindari,
Hari2 dirasakan bagai ada penantian,

Cinta,
Segala tindak tanduk itu,
Melahirkan rasa cinta di hati,
Ia lahir tanpa di kawal,
Namun, harus di pendam kan sahaja,
Kerana waktu yang sesuai belum tiba,

Pengharapan,
Cinta yang di pendam,
Hanya di hiasi dengan harapan,
Hanya doa dan luahan rsa pada yang maha Esa,
Adakah harus menanti sesuatu yang xpasti.

Doa dan harapan,
Ya Allah, tolong la jaga dia untuku,
Dia telah hadir ke dalam hidupku,
Biarkan lah dia tetap berada di sisiku
Hingga ke Syurga Mu Ya Allah,
Buka kan lah pintu hati dia untuk menerima aku seadanya Ya Allah,
Aku ingin bersama dia,
Spya dia dapat membimbing, mbawa aku ke jalan yang bemar,
Dan dapat memimpin tangan ku untuk ke Syurgamu Ya Allah..

Ya Allah,
Andai dia tahu apa aku rasa kini,
Adakah cinta ini akan di balas spti mna rasa ini,
Ya Allah, cekalkan lah hatiku untuk menempuh rasa ini Ya allah,
Kerana aku belum kuat, Ya Allah...

Kuatkan lah jodoh kami berdua Ya Allah.... Seperti mana kisah kisah Saidina Ali dan Saidatina Fatimah.
Kisah cinta yang hanya di pendam dan akhirnya bersatu.. Aaminnn Ya Rib'al a'lamin....


No comments:

Post a Comment

terima kasih. sila datang lagi