CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Tuesday, August 26, 2014

Cinta Hanya Di sekeping hati

Ya Allah,
Jika dia dapat merasai rasa hati ini,
Sungguh aku bahagia,
Untuk menanti jawapan itu.

Ya Allah,
Aku bahagia apabila kami di pertemukan,
Sehingga aku alpa,
Akan ada perpisahan yang menanti,

Ya Allah,
Aku mencintai dia,
Setiap gerak gerinya,
Menjadi sisipan dalam hatiku,

Ya Allah,
Adakah rasa ini akan berbalas,
Rasa yang kadang kala menyakitkan,
Menghampakan dan membahagiakan.

Adakah ini hanya mimpi,
Jika ya,
Biarkanlah aku begini.
Biar aku terus hanyut sehingga aku sedar rasa itu.

Jika itu jodoh,
Biar lah pertemuan ini di panjangkan
Hingga menjadi satu perhubungan yang 'halal'
Dan biarlah hingga ke Syurga..






No comments:

Post a Comment

terima kasih. sila datang lagi