CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Friday, August 29, 2014

pertemuan dan penantian



kita dipertemukan atas dasar takdir. kita xminta di pertemuka. org ckp 'pertemuan' itu adalah jodoh. kita x merancang untuk di pertemukan. semuanya adalah takdir yang Allah telah sediakan untuk kita.

satu pertemuan yang telah melahirkan rasa yang aneh di hati. pelik dan cuba menjauhi, tpi xbjya. pengalaman mengajar aku erti di kecewa dan pengharapan. aku cuba mengelak dari merasa rasa yg tdak pernah ku inginkn.namun aku lemah dlm mengawal rsa itu. tak salah jika ada rasa iti kerana ia afdalah fitrah manusia. rasa d sayangi dan menyayangi.

makin hari, rsa itu makin memdalam sehingga ia menolak rsa tkut di kecewakan. hati yang kian lkemah terus menyimpan 1000 rasa yang indah. namun...

adakah pertemuan ini akan menjadi persinggahan semata mata? aku amat berharap poeryemuan ini bukanlah satu persinggahan bgi mnguji kkuatan hati ini. barlah pertemuan ini akan membawa kita terus ke perhubungan yang 'halal' dan saling melerngkapi untuk sama - sama ke Syurga Yang Maha Esa..

penantian...

inn Shaa Allah, dengan izin Allah, saya tunggu awak . saya pasti Allah hadirkan awak dlm hidup saya dgn pelbagai hikmah.. biarlah rasa ini terus berasa dalam rahsia Allah. saya pasti sampai satu masa Allah akan memakbulkan doa itu.. sy pasti, skrg bkn msa yang tepat utk semua itu kerana kita masih mempunyai agenda tersendiri untuk di gapai.

awak, saya tunggu saat itu. aminnn..

di mana pon awk berada, tolong lah jaga hati awk dri di cemari dengan duniawi yg sia-sia. sy harap awk sntiasa brada di landasan dan jalan yang di redhai Allah. doa sy sentiasa bersama awk.

biarlah aku menanti itu sehingga ia pasti untuk menyatu...

No comments:

Post a Comment

terima kasih. sila datang lagi